Μέχρι πρότινος υπήρχε πρόβλημα για τους Έλληνες του εξωτερικού, αλλά και για τους ξένους επισκέπτες, που δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά τις συναλλαγές τους

Ένα χρόνιο πρόβλημα, που αφορούσε τα τελωνεία όλης της Ελλάδος, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μας, στους Κήπους Έβρου, φαίνεται πως βρήκε την λύση του.
Ο λόγος για τον περιορισμό που υπήρχε τόσο στους ξένους επισκέπτες, όσο και στους Έλληνες του εξωτερικού, οι οποίοι δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν καμία οικονομική συναλλαγή (π.χ. πληρωμή δασμών) με κάρτα από τράπεζα του εξωτερικού.
Αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδος μας, προκαλούσε πρόβλημα και χρονική καθυστέρηση στους υπαλλήλους του Τελωνείου, όπως και απίστευτη ταλαιπωρία στους ταξιδιώτες μέχρι να τακτοποιηθεί η οικονομική οφειλή.
Η διαδικασία που απαιτούνταν να γίνει ήταν δύσκολη και χρονοβόρα και σε καμία περίπτωση δε συμβάδιζε με το προφίλ ψηφιακού εκσυγχρονισμού που πρέπει να έχει η Ελλάδα.

Όλα αυτά λοιπόν, συνέβαιναν μέχρι και πριν από 2 εβδομάδες περίπου.
Όμως, όλα άλλαξαν, μετά από απόφαση που έλαβε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) και η οποία εδώ και λίγες μόλις ημέρες, τέθηκε σε ισχύ.
Έτσι, οι φορολογούμενοι έχουν πλέον την δυνατότητα να χρησιμοποιούν και κάρτες πληρωμών αλλοδαπής έκδοσης στις συναλλαγές τους με την ΑΑΔΕ, επομένως και με τα τελωνεία όλης της χώρας.
Κι αυτό γιατί τέθηκε σε παραγωγική λειτουργία το σύστημα αποδοχής πληρωμών μέσω καρτών αλλοδαπής έκδοσης στο δίκτυο EFT/POS και e-POS της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.
Αυτή η νέα υπηρεσία καλύπτει ανάγκες συναλλαγής ομογενών, κατοίκων εξωτερικού, τουριστών και επιχειρήσεων με την ΑΑΔΕ, αποτελώντας ένα εργαλείο που βελτιστοποιεί την οικονομική εξυπηρέτηση.
Τουλάχιστον, στα παράπονα που είχε η λάβει η «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ» για την ταλαιπωρία ταξιδιωτών αλλά και υπαλλήλων στο Τελωνείο Κήπων λόγω προβλημάτων στις οικονομικές συναλλαγές, τελικά η ΑΑΔΕ έδωσε την λύση.
Μ.Κ.