6 γήπεδα μπάσκετ ανακαινίστηκαν σε σχολεία της Αλεξανδρούπολης

Συνεχίζονται οι εργασίες βελτίωσης των σχολικών υποδομών του Δήμου Αλεξανδρούπολης, αυτήν την φορά σε γήπεδα μπάσκετ.

Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών & Καθημερινότητας, Γιάννης Ναϊτίδης, δήλωσε σχετικά στον λογαριασμό του στο Facebook: «Ξεκινήσαμε τις εργασίες ανακαίνισης 6 γηπέδων μπάσκετ στα σχολεία του Δήμος Αλεξανδρούπολης σε μία ακόμη προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής για την βελτίωση των σχολικών μας υποδομών. Οι εργασίες εκτελούνται από τον ανάδοχο σύμφωνα με την μελέτη και τις τεχνικές προδιαγραφές της τεχνικής μας υπηρεσίας, θα γίνει τοποθέτηση νέου ενδεδειγμένου ελαστικού τάπητα, νέες διαγραμμίσεις και συντήρηση των υφιστάμενων μπασκετών, διαμορφώνοντας έτσι ένα όμορφο, ασφαλή και λειτουργικό περιβάλλον για την άθληση των μαθητών και μαθητριών μας».

Το σύνολο του έργου είναι μια δωρεά του Διαχειριστή Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ) Α.Ε. προς τον Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This