Δεν «κόβει» το νερό ο Δήμαρχος Ορεστιάδος

Το ΚΥΤ Μεταναστών-Προσφύγων του Φυλακίου χρωστά στην ΔΕΥΑ Ορεστιάδος 70.000 ευρώ

Εντύπωση προκαλεί το ποσό που οφείλεται στη ΔΕΥΑ Ορεστιάδας για τις παροχές της Επιχείρησης στις δομές μεταναστών/προσφύγων του Φυλακίου, που υπάγονται στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου. 

Όπως ανέφερε στην κατάθεσή του ο πρόεδρος της Επιχείρησης και δήμαρχος Ορεστιάδας, Βασίλης Μαυρίδης ενώπιον του Προέδρου του Πρωτοδικείου Ορεστιάδας και στο πλαίσιο της συζήτησης των ασφαλιστικών μέτρων που κατατέθηκαν κατά της εταιρείας που εκτελεί το έργο επέκτασης/αναβάθμισης των δομών, η οφειλή ανέρχεται σε 70.000 ευρώ (μέχρι και το τέλος του 2021), καθιστώντας τις δομές “τον μεγαλύτερο οφειλέτη της ΔΕΥΑΟ”, όπως είπε ο κ. Μαυρίδης. Ο ίδιος εξήγησε ότι η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να κόψει το νερό άμεσα στις εγκαταστάσεις του Φυλακίου, “δεν το κάνει όμως από σεβασμό στους μετανάστες που φιλοξενούνται εκεί και στους εργαζόμενους”. 

Χρυσούλα Σαμουρίδου

- Advertisement -

ΕΡΤ Ορεστιάδος

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Καθυστερεί κι άλλο η νέα Στροφή «Εγνατία»

 Στον «πάγο» η παράδοση του έργου ανάπλασης της παραλιακής ζώνης της Αλεξανδρούπολης - Δόθηκε τρίτη στη σειρά παράταση Για τρίτη...

More Articles Like This