Καθάρισε το νερό ύδρευσης στον Άβαντα Αλεξανδρούπολης

Ωστόσο, ακόμη δεν είναι κατάλληλο για πόση…

Καθάρισε το νερό – σύμφωνα με πληροφορίες του ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ – από την πρώτη γεώτρηση του οικισμού του Άβαντα Αλεξανδρούπολης, το οποίο τους τελευταίους μήνες είχε μεγάλη θολότητα, με αποτέλεσμα η ΔΕΥΑΑ να απαγορεύσει οποιαδήποτε χρήση του νερού για τους κατοίκους.

Μετά από αυτήν την θετική εξέλιξη (ότι δηλαδή το νερό είναι πλέον καθαρό), οι κάτοικοι μπορούν να το χρησιμοποιούν για γενική χρήση, όχι όμως ακόμα για πόση.

Κι αυτό γιατί στα δείγματα που είχαν σταλεί για μικροβιολογικούς ελέγχους, διαπιστώθηκε αύξηση στα επίπεδα του μαγγανίου.

- Advertisement -

Ως εκ τούτου, αναμένονται τις επόμενες ημέρες τα αποτελέσματα από το ειδικό εργαστήριο στην Αθήνα, όπου είχαν σταλεί δείγματα νερού από την Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας της Π.Ε. Έβρου.

Εάν τα δείγματα από τους ελέγχους είναι ικανοποιητικά, τότε θα δοθεί προς πόση το νερό στους κατοίκους του Άβαντα.

Τ.Π.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Το κομμένο καβάκι: Μικρές ιστορίες για τις γυναίκες της Θράκης

Από την ζωγράφο Ελένη Πεχλιβάνη - Επιμέλεια έκθεσης: Ίρις Κρητικού Προσωπικές και συλλογικές μνήμες προσφυγιάς, απώλειας και ριζών διερευνά η...

More Articles Like This