Στο νησί

Σε ολοκάθαρη ακρογιαλιά

Σε θάλασσα, σε βράχια,

Σ’ ένα καρδιοκαλόκαιρο

Μες στον καυτό τον ήλιο,

- Advertisement -

Στ’ αγαπημένο μου νησί,

Ο νους, το σώμα μου καταλαγιάζει,

Το μάτι μου αγναντεύει

Εκεί που ο ουρανός τελειώνει,

Βλέπω κάτασπρες όμορφες εκκλησιές,

 Σπίτια ,σοκάκια στολισμένα,

με γιασεμί ανθισμένα,

Αγνά καθάρια βλέμματα

Πρόσχαρα χαιρετάνε,

Κι όταν ο ήλιος γέρνει

Σ’ ένα βραχάκι όμορφο ψηλό,

Θα πάω να καθίσω

Την θάλασσα, τον ουρανό,

Τ’ όμορφο νησί,

Μ’ αγάπη να χαιρετίσω

Ποτέ, μα ποτέ, δεν θα το λησμονήσω.

Γεώργιος Χ. Τσαρακτσίδης

Αλεξανδρούπολη

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Καθυστερεί κι άλλο η νέα Στροφή «Εγνατία»

 Στον «πάγο» η παράδοση του έργου ανάπλασης της παραλιακής ζώνης της Αλεξανδρούπολης - Δόθηκε τρίτη στη σειρά παράταση Για τρίτη...

More Articles Like This