Αγιασμός για το Λύκειο Ελληνίδων Ορεστιάδος

Το Λύκειο Ελληνίδων Ορεστιάδας τέλεσε την Κυριακή, τον Αγιασμό για την νέα Λυκειακή χρονιά!

«Ευχαριστούμε την Αντιπεριφερειάρχη πολιτισμού & οικονομικών κ Φανή Μπαχαρίδου, την Αντιδήμαρχο πολιτισμού κα. Ευαγγελία Μπραϊκούδη και όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους. Ευχαριστούμε τις χορεύτριές μας για τα ωραία εδέσματα που με μεράκι και φαντασία έφτιαξαν, για να προσφέρουμε έναν πλούσιο μπουφέ στους καλεσμένους μας. Ευχόμαστε Καλή Λυκειακή Χρονιά με υγεία, δημιουργία και πολλές εκδηλώσεις!», ανέφερε σχετική ανακοίνωση του Λυκείου Ελληνίδων Ορεστιάδος.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε φάση ανακαίνισης οι Δημοτικές Τουαλέτες προς το λιμάνι Αλεξανδρούπολης

Έχουν απλωθεί τριγύρω τους προστατευτικά δίχτυα - Την ίδια ώρα, απογοητευτική είναι η εικόνα στις τουαλέτες Φλοίσβου - Όλα...

More Articles Like This