Με ενδιάμεσες στάσεις σε Χίο και Μυτιλήνη – Χρήση οχηματαγωγών πλοίων τύπου Ro-Ro – Θα μειωθεί το μεταφορικό κόστος των επιχειρήσεων του Έβρου


Σχεδόν δύο εβδομάδες μετά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στον Έβρο, κάνουμε γνωστές όλο και περισσότερες λεπτομέρειες των μέτρων στήριξης που ανακοινώθηκαν για τον νομό μας (με χρονικό ορίζοντα 2025-2027).
Αυτήν τη φορά, οι πληροφορίες αφορούν τη νέα θαλάσσια εμπορευματική γραμμή Αλεξανδρούπολη-Πειραιάς, η οποία θα είναι επιδοτούμενη.
Αναλυτικότερα, θεσπίζεται και επιδοτείται εβδομαδιαία θαλάσσια σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με τον Πειραιά, και με ενδιάμεσες στάσεις σε Χίο και Μυτιλήνη.
Μάλιστα, θα γίνεται χρήση οχηματαγωγών πλοίων τύπου Ro-Ro και όχι συμβατικών ακτοπλοϊκών πλοίων.


H θαλάσσια επιδοτούμενη μεταφορά των νταλικών (που θα είναι δωρεάν), από και προς το Λεκανοπέδιο της Αττικής, θα συμβάλλει στην μείωση του μεταφορικού κόστους των επιχειρήσεων του Έβρου, ώστε και η τροφοδοσία της περιοχής να γίνεται πιο οικονομικά, αλλά και τα «εξαγόμενα» τοπικά προϊόντα να φτάνουν στα ράφια της Αττικής σε πιο ανταγωνιστικές τιμές.
Η Αλεξανδρούπολη αποκτά πια, εμπορευματική πρόσβαση και στις αγορές της Χίου και της Μυτιλήνης.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 10.800.000 ευρώ.
Αδιαμφισβήτητα, πρόκειται για την υλοποίηση ενός πάγιου αιτήματος των επιχειρηματιών του Έβρου και δη, της Αλεξανδρούπολης, οι οποίοι θα μπορούν πλέον να μεταφέρουν στην Αθήνα τα προϊόντα τους – ακτοπλοϊκά – με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Τα δεδομένα πλέον άλλαξαν κι έτσι, αναμένουμε την έναρξη των δρομολογίων των οχηματαγωγών πλοίων Ro-Ro.
Καιρός ήταν να φτάνουν τα εξαίρετα εβρίτικα προϊόντα τόσο στην Αττική, όσο και στην Χίο και την Μυτιλήνη, με τις οποίες είχαμε και κατά το παρελθόν στενούς επιχειρηματικούς δεσμούς.
Μ.Κ.