Υποδοχή πρωτοετών φοιτητών στην Ορεστιάδα

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης, στην Κεντρική Πλατεία Ορεστιάδας, η εκδήλωση υποδοχής των νέων φοιτητών των δύο Τμημάτων του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

Την εκδήλωση διοργάνωσε ο Δήμος Ορεστιάδας, με την συμμετοχή επαγγελματιών από διάφορα καταστήματα και επιχειρήσεις της Ορεστιάδας, αλλά και συλλόγων.

Το «παρών» έδωσε ο δήμαρχος Διαμαντής Παπαδόπουλος με τους Αντιδημάρχους Ορεστιάδος, ο Κοσμήτορας, αλλά και Καθηγητές του ΔΠΘ.

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Έργα σκαψίματος ξανά από… Οκτώβριο

Από βδομάδα η πλήρης αποκατάσταση του οδοστρώματος στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης - Η ανακοίνωση της εταιρείας Μετά το… σίριαλ με τα αλεπάλληλα...

More Articles Like This