Δήμος Σαμοθράκης: Μήνυση κατά παντός υπευθύνου για μπάζα που εναπόθεσαν άγνωστοι

Ο Δήμος Σαμοθράκης θα καταθέσει μήνυση κατά παντός υπευθύνου, για τα μπάζα που άφησαν άγνωστοι τη νύχτα του Σαββάτου προς ξημερώματα της Κυριακής, στην είσοδο της Χώρας.

«Η κατάσταση συνεχίζεται, ενώ επανειλημμένα έχουν γίνει παρατηρήσεις», αναφέρει σε ανάρτησή της, η δημοτική αρχή του νησιού, υπογραμμίζοντας πως «επιβαρύνονται όλοι οι δημότες από τη συγκεκριμένη στάση ορισμένων πολιτών».

Τελικά, τα μπάζα -τα οποία πιθανότατα προέρχονται από άδειασμα παλιού σπιτιού- απομακρύνθηκαν από συνεργαζόμενο με τον δήμο Σαμοθράκης συνεργείο καθαριότητας, το απόγευμα της Κυριακής.

Η δημοτική αρχή σημείωσε ότι «η απαράδεκτη αυτή πράξη θα ερευνηθεί και θα μηνυθεί από τον δήμο».

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This