Επισκευάστηκε το ΑΤΜ στην Πλάτη Έβρου

Τελικά, όλα λειτουργούν σωστά στο Μηχάνημα Αυτόματης Ανάληψης (ΑΤΜ) στην Πλάτη Ορεστιάδας, σύμφωνα και με τους κατοίκους του χωριού.

Πριν από λίγες ημέρες, η εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ» (βλ. φύλλο 11/06/2025) είχε δημοσιεύσει σε κεντρικό άρθρο τα παράπονα των πολιτών από περιοχές του Άρζου, του Σπήλαιου, της Ελιάς και της Πλάτης για το γεγονός πως δεν μπορούσαν να τραβήξουν χρήματα από το μηχάνημα.

Πλέον, το πρόβλημα που υπήρχε στο ΑΤΜ επιδιορθώθηκε από την τράπεζα κι έτσι οι κάτοικοι του Βορείου Έβρου εξυπηρετούνται και πάλι κανονικά.

«Είμαστε ευχαριστημένοι. Όλα είναι καλά, δόξα τω Θεώ», δήλωσαν χαρακτηριστικά.

- Advertisement -

Μ.Κ.

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This