Μουσικό Γυμνάσιο Αλεξ/πολης: «Άρωμα» Χριστουγέννων από τους μαθητές που στόλισαν το σχολείο

MOUSIKO-GYMNASIO-PALIA-NOSHLEFTIKH-ALEXANDROUPOLHS-(150)

Μέσα σε ένα όμορφο, εορταστικό κλίμα, οι μαθητές του Μουσικού Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης στόλισαν το πρωί της Κυριακής, το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου τους.

Τα παιδιά,  συνοδευόμενα από τους γονείς και τους δασκάλους τους, πάντα ευδιάθετα και καλοπροαίρετα, στόλισαν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο με λαμπιόνια, φωτάκια και κορδέλες και τραγούδησαν γνωστές μελωδίες των Χριστουγέννων, ανταλλάσοντας ευχές.

Το μουσικό Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης που λειτουργεί για πρώτη φορά φέτος, έγινε παράλληλα και αποδέκτης μιας πολύ σημαντικής δωρεάς από συμπολίτη μας, ο οποίος αποφάσισε να δωρίσει εκατοντάδες βιβλία, βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο στην πολιτισμική αναβάθμιση του σχολείου.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Στις εγκαταστάσεις του Πρίνου, η Πρόεδρος του Διεθνούς Επιμελητηρίου Μηχανικών Πετρελαίου

Μια πολύ σημαντική επίσκεψη έλαβε χώρα στις εγκαταστάσεις της Energean στον Κόλπο της Καβάλας, όπου λειτουργεί η μοναδική παραγωγή πετρελαίου στην...

More Articles Like This