Μηχανήματα και οχήματα δημοσίων υπηρεσιών σαπίζουν στις μάντρες

Σε όλο το Νομό Έβρου – Τα περισσότερα είναι παροπλισμένα χωματουργικά, που έχουν γίνει παλιοσίδερα – Υπάρχουν όμως και άλλα, που μπορεί να επιδιορθωθούν και να χρησιμοποιηθούν ξανά  

 skouriasmena-mixanimataΟ δυσκίνητος κρατικός μηχανισμός, είναι ένα μεγάλο πρόβλημα που το γνωρίζουμε όλοι.

Στο πλαίσιο αυτό των χρονοβόρων διαδικασιών και των πολλών υπογραφών που απαιτούνται για να υλοποιηθεί μια απόφαση, στα γρανάζια της γραφειοκρατίας, μένουν κολλημένα εκατοντάδες οχήματα και μηχανήματα κρατικών υπηρεσιών, τα οποία είναι άχρηστα και σαπίζουν σε διάφορους χώρους διάσπαρτους σε όλο το νομό Έβρου.

Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Έβρου, Δημήτρη Πέτροβιτς, είναι αρμοδιότητα του κράτους να τα καταγράψει και να οδηγήσει σε ανακύκλωση τα περισσότερα από αυτά.

- Advertisement -

Αρκετά από αυτά τα μηχανήματα όμως έχουν κλείσει τον κύκλο της ζωής τους και είναι χαλασμένα σε σημείο που δεν επιδιορθώνονται. Ουσιαστικά, πρόκειται για παλιοσίδερα…

Οι χώροι όπου είναι συγκεντρωμένα τα μηχάνηματα που είναι άχρηστα, αποτελούν παράλληλα εστίες μόλυνσης, σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Πέτροβιτς. Γι’ αυτόν τον λόγο θα πρέπει να κινηθούν οι διαδικασίες απόσυρσής τους.

Εκείνο που επεσήμανε ακόμη ο αντιπεριφερειάρχης είναι πως μετά την καταγραφή των παροπλισμένων οχημάτων, θα πρέπει να γίνει και μια εκτίμηση, αν κάποια από αυτά μπορούν να επιδιορθωθούν και να ξαναχρησιμοποιηθούν.

Ωστόσο, όλα τα παραπάνω δεν ανήκουν στις αρμοδιότητες της Περιφέρειας, αλλά στις κεντρικές υπηρεσίες του Κράτους.

Λ. Σ.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This