Μπαίνει στόχος από τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών, για συντόμευση της Σιδηροδρομικής διαδρομής των 1.060 χλμ., που σήμερα διαρκεί πάνω από 18,5 ώρες
Για ένα νέο στόχο μίλησε ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Νίκος Σταθόπουλος στο χαιρετισμό που απηύθυνε στην εσπερίδα που διοργάνωσε ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων με θέμα «Αστικές Μεταφορές στην Αττική».
Σημείωσε δε ότι αυτή την εποχή γίνονται συναντήσεις μεταξύ όλων των φορέων που εμπλέκονται στα έργα και η συνεννόηση, πολλές φορές είναι δύσκολη. Όπως σημείωσε, πρέπει να υπάρξει μία κοινή γλώσσα μεταξύ όλων των φορεών και να τρέξουν τα έργα.
Όπως ανέφερε, υπάρχουν σημαντικές εκρεμμότητες στα σιδηροδρομικά έργα με 10-15 έργα κυρίως στον άξονα Αθήνα-Πάτρα. Κάποια από αυτά είναι σε φάση κατασκευής και άλλα προς υλοποίηση.
«Δε έχω ακούσει ποτέ κάποιος να λέει για την γραμμή που ξεκινά από την Πάτρα και φτάνει μέχρι την Αλεξανδρούπολη. Σήμερα κάποιος θα χρειαστεί να ταξιδέψει πάνω από 18 ώρες για να την διανύσει. Θα πρέπει λοιπόν να βάλουμε ένα νέο στόχο και να πούμε ότι η διαδρομή Πάτρα-Αλεξανδρούπολη να γίνεται κάτω από 12 ώρες».
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι σήμερα η διαδρομή από Πάτρα μέχρι Κιάτο διεξάγεται με λεωφορεία λόγω διακοπής της σιδηροδρομικής γραμμής εδώ και αρκετά χρόνια. Η δε διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη απαιτεί πάνω από 8,5 ώρες. Η απόσταση μεταξύ Πάτρας-Αλεξανδρούπολη είναι περίπου 1.060χλμ.
Σε αναμονή ωστόσο είμαστε για την επαναλειτουργία της γραμμής από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο, μήκους περίπου 70χλμ που θα ξαναφέρει τον σιδηρόδρομο στην Αχαϊα.
Νίκος Καραγιάννης
***
Σημείωση Ε.Θ.:
Ακούγονται ωραία τα λόγια του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών κ. Νίκου Σταθόπουλου.
Η συντόμευση του χρόνου διαδρομής με το τραίνο προς την ακριτική περιοχή μας, θα προσελκύσει ασφαλώς μεγάλο αριθμό επιβατών και εμπορευμάτων.
Όμως να μην ξεχνούμε ότι αυτή την στιγμή, ολόκληρη η Θράκη και ο Έβρος, παραμένουν χωρίς τραίνα, αφού η αμαξοστοιχία Θεσ/νίκης-Αλεξανδρούπολης, σταματά στην Δράμα και από εκεί η μεταφορά των επιβατών γίνεται με Λεωφορεία του ΟΣΕ.
Την ίδια στιγμή τα τοπικά δρομολόγια Αλεξ/πολη-Δίκαια, γίνονται (αν γίνονται) αραιά και που.
Το Υπουργείο Μεταφορών λοιπόν, ας κοιτάξει να αποκαταστήσει τα Σιδηροδρομικά Δρομολόγια με την Θράκη, όσο γίνεται ταχύτερα και ύστερα συζητούμε και για τα υπόλοιπα.
Σ. Κ.