Κων/νος Χρ. Τρανός

Η ορθή εφαρμογή του Συντάγματος

Υπέρτατος νόμος του Ελληνικού κράτους είναι το Σύνταγμα. Και κατ' αυτόν και τους εξειδικεύοντας αυτό νόμους οφείλουμε να πολιτευόμαστε. Κανένας δεν έχει την νόμιμη δύναμη να συμβουλεύει ή να πράττει τ' αντίθετα. Τα αντίθετα, ενδεχομένως, μπορεί να επιζητεί σε άλλα κράτη της...
- Advertisement -spot_img

Latest News

Θέλουμε ποιότητα ζωής!

Γράφει η Μαρίνα Κονδύλη Κατοικώ στην Αλεξανδρούπολη από τότε που γεννήθηκα. Θυμάμαι κάποτε που η πόλη είχε φαρδείς δρόμους, μπόλικο...
- Advertisement -spot_img