Ακόμη ένα ρωσικό ρυμουλκό στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Προσέδεσε για ανεφοδιασμό, αλλά και για προστασία από τα ακραία καιρικά φαινόμενα – Θετικό στοιχείο ο ελλιμενισμός του, για τη σύσφιγξη των ελληνορωσικών σχέσεων

 limani-apo-psila-2Ένα ρώσικο ρυμουλκό με το διακριτικό CB -406 βρίσκεται από το πρωί της Δευτέρας στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Οι ναύτες του άφησαν το πλοίο τους και έκαναν βόλτα στην πόλη, αφού αναμένεται να βρίσκονται εδώ για τέσσερις τουλάχιστον ημέρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το πλοίο είχε ζητήσει άδεια να ελλιμενισθεί στην Αλεξανδρούπολη πριν από μια εβδομάδα, για ανεφοδιασμό, αλλά και λόγω της πληροφόρησης που υπήρχε για την εμφάνιση ακραίων καιρικών φαινομένων στο Αιγαίο.

- Advertisement -

Όπως όλα δείχνουν, από τη στιγμή που ξεκίνησε η ρωσοτουρκική κρίση, όλο και περισσότερα ρωσικά πλοία, δένουν έστω και για λίγες ημέρες στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και αυτό είναι ένα στοιχείο πολύ θετικό, τόσο σε οικονομικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο πολιτικής συνεργασίας Ελλάδας – Ρωσίας.

Thursday, June 25, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Άνοιξε τις πύλες του ο νέος ναός του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου στον λόφο των ΔικέλλωνΑλεξανδρούπολης

Αποτελεί δωρεά της οικογένειας Δαστερίδη Με λαμπρότητα και κάθε επισημότητα πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα της Τρίτης τα θυρανοίξια του ναΐσκου του...

More Articles Like This