Αλεξανδρούπολη: Ένας κάδος απορριμμάτων για ολόκληρο τον οικισμό

Με έναν κάδο (καθώς ο δεύτερος παραμένει κατεστραμμένος και εκτός χρήσης, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία) παραμένει ο οικισμός πάνω από το Ξενοδοχείο «Νεφελη» στο 6o χλμ. παλαιάς Εθνικής οδου ΑλεξανδρούποληςΚομοτηνής.

Παρόλο που στο συγκεκριμένο οικισμό υπάρχουν και πολλές μόνιμες κατοικίες πέρα από τις θερινές, οι κάδοι απορριμμάτων εδώ και αρκετούς μήνες δεν επαρκούν, καθώς περιορίζονται σε μόλις έναν. 

Το αποτέλεσμα είναι τα σκουπίδια να ξεχειλίζουν και συχνά να βρίσκονται στον δρόμο, όπως καταγγέλλουν οι περίοικοι και καλούν τον Δήμο να λάβει δράσει και να αποκαταστήσει τον κατεστραμμένο κάδο.

Μαρίνα Κωστοπούλου

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This