Απ’ όσα μας γράφουν: Αποκαταστάθηκε το ξύλινο μονοπάτι στο παραλιακό μέτωπο της Αλεξανδρούπολης

Αγαπητή ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ,

Είμαι κάτοικος Αλεξανδρούπολης και συγκεκριμένα κατοικώ εδώ και σχεδόν 30 χρόνια στην περιοχή της Απολλωνιάδας στο παραλιακό μέτωπο της πόλης.

Με πολλή χαρά διαπίστωσα το βράδυ της Τετάρτης 3 Ιουνίου ότι έχει πλέον αποκατασταθεί το ξύλινο μονοπάτι στη στροφή Εγνατία. Στο συγκεκριμένο σημείο μέχρι πρόσφατα έλειπαν πολλές πλάκες, υπήρχαν τρύπες και η βόλτα εκεί δεν ήταν εύκολη.

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που σας έστειλα, έχουν τοποθετηθεί νέα κομμάτια για να καλύψουν τα κενά που υπήρχαν.

- Advertisement -

Επιπλέον, η βρύση που δε λειτουργούσε, τώρα λειτουργεί. Βέβαια, μένει να φτιαχτεί το κομμάτι δίπλα στις παραθαλάσσιες ταβέρνες που είναι σε τραγική κατάσταση.

Ευελπιστώ ο Δήμος της πόλης μας να μεριμνήσει και γι’ αυτό, με την έναρξη πλέον του καλοκαιριού και της τουριστικής σεζόν.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Με εκτίμηση,

Δ.Π.

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αποστολία Σαρακινούδη: Η πρόεδρος που κρατά ζωντανό τον «Ατρόμητο» Ασπρονερίου Διδ/χου!

Η νεολαία που αρνείται να αφήσει τον τόπο της και παίζει για την φανέλα του χωριού της Μια ξεχωριστή εκλογή ανέδειξαν...

More Articles Like This