Βραβείο “Οικόπολις” στον Δήμο Ορεστιάδος

Για την ανάπλαση της πλατείας και του ιστορικού Κέντρου της πόλης

OIKOPOLIS-2015

Βραβείο περιβαλλοντικής ευαισθησίας “Οικόπολις” 2015, στην κατηγορία “Αστικής Ανάπλασης”, απέσπασε ο δήμος Ορεστιάδας για το έργο ανάπλασης της πλατείας και του εμπορικού κέντρου.
Το έργο είχε ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και ο διαγωνισμός του προκηρύχθηκε τον Σεπτέμβριο του 2011, με προϋπολογισμό 2.848.422 ευρώ, με φορέα υλοποίησης τον δήμο Ορεστιάδας.
Ο διαγωνισμός διεξήχθη τον Οκτώβριο του 2014 και το έργο παραδόθηκε τον Μάιο ίδιου έτους.
Τα εγκαίνια της πλατείας έγιναν στις 11 Μαΐου 2014.
Τα βραβεία “Οικόπολις 2015” απονεμήθηκαν σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο στην Αθήνα,  παρουσία του αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος Γιάννη Τσιρώνη, διακεκριμένων επιστημόνων, εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και μελών παραγωγικών φορέων της χώρας.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλεξανδρούπολη: Μία πόλη σε ασφυξία!

Θέσεις στάθμευσης δυσεύρετες, ενοίκια και τιμές προϊόντων και υπηρεσιών στα ύψη - Παράλληλα, συνεχής είναι η ταλαιπωρία των πολιτών...

More Articles Like This