Διασκέδασαν με την καρδιά τους οι καρναβαλιστές της Αλεξανδρούπολης!

Πραγματοποιήθηκε προχτές με επιτυχία, κάτω από τον λαμπερό ήλιο και παρά το τσουχτερό κρύο, η μεγάλη μαθητική παρέλαση στην Λεωφόρο Δημοκρατίας, στην Αλεξανδρούπολη.

Τα παιδικά χαμόγελα ήταν πολλά, με την φετινή μαθητική παρέλαση να είναι γεμάτη χρώμα, χορό, κέφι, αλλά και δυνατά μηνύματα για την φιλία, το περιβάλλον και τα συναισθήματα!

Τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους – όλοι ντυμένοι με ευφάνταστες στολές – διασκέδασαν, χόρεψαν και τραγούδησαν σε μια αποκριάτικη γιορτή που έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια.

Όλοι οι παρελαύνοντες κατέληξαν στην Πλατεία Ελευθερίας, δίπλα στο συντριβάνι, όπου ξεφάντωσαν υπό τους ήχους δυνατής μουσικής.

- Advertisement -

«Σας ευχαριστούμε από καρδιάς! Και του χρόνου!», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Δήμος Αλεξανδρούπολης.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλλάζει όψη το Σουφλί: Χρηματοδότηση 172.000 ευρώ για νέους χώρους αναψυχής και πράσινο

Παρεμβάσεις με υπαίθρια γυμναστήρια, χώρους για πινγκ-πονγκ και σκάκι, φωτισμό LED και σύγχρονο αστικό εξοπλισμό Εγκρίθηκε με Απόφαση του Πράσινου...

More Articles Like This