“Εις έτη πολλά Δέσποτα”

Θερμές και εγκάρδιες ευχές στον άγοντα σήμερα τα ονομαστήριά του, Σεβ. Μητροπολίτη Αλεξανδρούπολης κ.κ. Άνθιμο 

Anthimos-1 

Θερμές και εγκάρδιες ευχές απευθύνει ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Κονδύλη Α. Ε. στον άγοντα σήμερα τα ονομαστήριά του Σεβ. Μητροπολίτη Αλεξανδροπόλεως κ.κ. Άνθιμο.

Ο καλός Θεός να του δίνει δύναμη και υγεία, για να συνεχίζει το θεάρεστο έργο του στην ακριτική μας περιοχή, επ αγαθώ του χριστεπώνυμου πληρώματος της Εκκλησίας μας και της Πατρίδος μας.

- Advertisement -

Σεβασμιώτατε εις έτη Πολλά 

Σ. Κ.

Monday, June 22, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This