Ενίσχυση δεσμών Αλεξ/πολης-ΗΠΑ

Συνάντηση θεσμικών από την Αλεξανδρούπολη με τον Αμερικανό Πρέσβη Geoffrey Pyatt στην Αθήνα

 

Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ευάγγελος Λαμπάκης, ο Πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης, Χρήστος Δούκας, ο Πρόεδρος Επιμελητηρίου Ν. Έβρου, Χριστόδουλος Τοψίδης και ο Πρόεδρος Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης και Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, Κωνσταντίνος Χατζημιχαήλ συναντήθηκαν με τον Αμερικανό Πρέσβη Geoffrey Pyatt και διπλωμάτες από διάφορα τμήματα της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Αθήνα στις 5 Ιουνίου 2018.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα ενίσχυσης των δεσμών μεταξύ της Αλεξανδρούπολης και των Η.Π.Α. μέσω επενδυτικών σχεδίων που σχετίζονται με την ανάπτυξη και την ενέργεια με έμφαση στα σχέδια για την κατασκευή Πλωτού Σταθμού Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (FSRU), την ανάπτυξη του λιμανιού αλλά και την ανέλκυση του ναυαγίου βυθοκόρου «Όλγα». Οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν για τη γεωστρατηγική και οικονομική σημασία της Αλεξανδρούπολης και της ευρύτερης περιοχής του Έβρου αλλά και την προσήλωσή τους στην ενίσχυση της συνεργασίας με τις Η.Π.Α.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αγία Σοφία: Τούρκικη νοοτροπία του 1453

Ο Τούρκος Ακαδημαϊκός Τανέρ Ακτσάμ κάνει μάθημα σε μερικούς Έλληνες Ακαδημαϊκούς Ενώ ζούμε στον 21ο αιώνα, η νοοτροπία μας είναι εκείνη...

More Articles Like This