«ΕΥΓΕ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ»

SYNDESMOS

Ο Σύνδεσμος προπονητών  ποδοσφαίρου  Έβρου συγχαίρει το σωματείο του  Γ.Σ Εθνικός Αλεξ/πολης  -τμήμα ποδοσφαίρου- για την ελεύθερη είσοδο  των ακαδημιών ποδοσφαίρου της περιοχής στα εντός  έδρας παιχνίδια του, μια  εξαιρετική ενέργεια  που σε κάθε περίπτωση κινείται  σε ένα   σε υψηλό πλαίσιο  προαγωγής του αθλήματος και  του « ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ».

Ευχόμαστε τέτοιες ενέργειες να βρουν και άλλους  μιμητές.

 

- Advertisement -

Με τιμή

 Δ.Σ

  ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΕΒΡΟΥ

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Θέλουμε ποιότητα ζωής!

Γράφει η Μαρίνα Κονδύλη Κατοικώ στην Αλεξανδρούπολη από τότε που γεννήθηκα. Θυμάμαι κάποτε που η πόλη είχε φαρδείς δρόμους, μπόλικο...

More Articles Like This