Με δόκιμους ναύτες γέμισε η Αλεξανδρούπολη!

Το βράδυ της Παρασκευής 7/3, το κέντρο της Αλεξανδρούπολης γέμισε με ναύτες, καθώς προσάραξε στο λιμάνι της πόλης το Α/Γ πλοίο «ΧΙΟΣ» (L 173).

Κι αυτό γιατί, η Σχολή Ναυτικών Δοκίμων επέλεξε να επισκεφθεί την πρωτεύουσα του Έβρου, στο πλαίσιο εκπαιδευτικού πλου.

Να γιατί λοιπόν, οι κάτοικοι της Αλεξανδρούπολης αντίκρυσαν έκπληκτοι πολλές γυναίκες και άντρες ναυτικούς δόκιμους να περιδιαβαίνουν στους δρόμους, λίγο προτού αναχωρήσουν με το πλοίο τους, την επόμενη ημέρα.

Αναφορικά με το Α/Γ «ΧΙΟΣ», το οποίο προκαλούσε μεγάλη εντύπωση όντας αραγμένο στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, αυτό είναι ένα από τα 5 αρματαγωγά, τα οποία κατασκευάστηκαν στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, μετά από παραγγελία του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης. Καθελκύσθηκε στις 16 Δεκεμβρίου 1988.

- Advertisement -

Έχει διαστάσεις 116/15,3/3,4 μέτρα και εκτόπισμα 4.400 τόνους. Η ταχύτητα που πιάνει είναι 16 κόμβοι.

Μ.Κ.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Δωρεάν λίπασμα από τον Βιολογικό Καθαρισμό Αλεξανδρούπολης για τους αγρότες της περιοχής

Στο πλαίσιο αξιοποίησης των παραγόμενων προϊόντων της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Αλεξανδρούπολης, η Δ.Ε.Υ.Α.Α. προχωρά στη δωρεάν διάθεση επεξεργασμένης ιλύος για...

More Articles Like This