Νέα πρόεδρος στον Δικηγορικό Σύλλογο Αλεξ/πολης

Η Ζαχαρούλα Τσιρτσίδου εκλέχθηκε με 88 ψήφους έναντι 72 της Δόμνας Τσομπάνογλου

Η Ζαχαρούλα Τσιρτσίδου είναι η νέα Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, παίρνοντας τη θέση του Γιάννη Ζαμπούκη, η οποία έμεινε κενή μετά την εκλογή του ως Δημάρχου Αλεξανδρούπολης.

 Στις επαναληπτικές εκλογές, της Κυριακής 8 Δεκεμβρίου, η Ζαχαρούλα Τσιρτσίδου, επικράτησε της Δόμνας Τσομπάνογλου με ψήφους 88 έναντι 72. 

- Advertisement -

«Είμαι έτοιμη με μεγάλη χαρά να αναλάβω το έργο από τη θέση για την οποία με τίμησαν», δήλωσε η νέα Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου της Αλεξανδρούπολης.

Η συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία, αν μη τι άλλο κρίνεται ιδιαίτερα θετική, επεσήμανε η νέα Πρόεδρος, τονίζοντας πως το πλέον σημαντικό, όσον αφορά στην επόμενη μέρα του Δικηγορικού Συλλόγου, είναι η ενότητα και η συναίνεση, και προς αυτήν την κατεύθυνση θα κινηθεί. 

Σημειώνεται πως οι εκλογές αφορούσαν μόνο το Προεδρείο και όχι το υπόλοιπο Δ.Σ., το οποίο παραμένει ως έχει για τα επόμενα δύο χρόνια, μέχρι δηλαδή τις εκλογές τόσο για το νέο Πρόεδρο, αλλά και το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, όπως αυτό θα προκύψει από τις κάλπες.

Νίκος Τσακιρόπουλος

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Μήνυμα Αρχηγού Ελληνικής Αστυνομίας για τη Διεθνή Ημέρα κατά της παράνομης χρήσης και διακίνησης ναρκωτικών

Η καθιέρωση της 26ης Ιουνίου από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, ως Διεθνούς Ημέρας κατά της παράνομης χρήσης και διακίνησης...

More Articles Like This