Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης: Ολοκληρώθηκε η ασφαλτόστρωση μπροστά από τα Επείγοντα 

Ένα σημαντικό έργο υποδομής ολοκληρώθηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, με την πλήρη ασφαλτόστρωση του δρόμου που εξυπηρετεί την πρόσβαση στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών και στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία.

Το έργο, μήκους περίπου 300 μέτρων, πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, χάρη στην καθοριστική συμβολή του Περιφερειάρχη Χριστόδουλου Τοψίδη και του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου Ευάγγελου Πουλιλιού.

Η παρέμβαση βελτιώνει ουσιαστικά την ασφάλεια και την προσβασιμότητα στον περιβάλλοντα χώρο του μεγαλύτερου νοσοκομείου της Θράκης, διευκολύνοντας τόσο τη μεταφορά ασθενών όσο και τη λειτουργία κρίσιμων υπηρεσιών υγείας.

Σχετικό βίντεο από την ολοκλήρωση του έργου δημοσίευσε ο Αναπληρωτής Διοικητής του ΠΓΝΑ, Κωνσταντίνος Γκοτσίδης.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Το κομμένο καβάκι: Μικρές ιστορίες για τις γυναίκες της Θράκης

Από την ζωγράφο Ελένη Πεχλιβάνη - Επιμέλεια έκθεσης: Ίρις Κρητικού Προσωπικές και συλλογικές μνήμες προσφυγιάς, απώλειας και ριζών διερευνά η...

More Articles Like This