Ομιλία – ενημέρωση για την ενδοσχολική βία

SXOLIKH-VIA

Με αφορμή την 6η Μαρτίου, που έχει καθιερωθεί στη χώρα μας ως ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού – ενδοσχολικής βίας (bullying), ο Δήμος Αλεξανδρούπολης υπό την αιγίδα του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, διοργανώνει την Παρασκευή 6 Μαρτίου στις 18:00 μ.μ. στον 3ο όροφο του Επιμελητηρίου Έβρου (Λ. Δημοκρατίας 307), σχετική ομιλία – ενημέρωση.

Στην εκδήλωση θα συμμετέχουν ως εισηγητές, η υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Κέντρου Νέων Ν. Έβρου κ. Αλεξάνδρα Γκουλιάμα, ο Αρχιμανδρίτης κ. Απόστολος Καβαλιώτης και ο εκπαιδευτικός και δημοσιογρά- φος κ. Σταύρος Παπαδόπουλος.
Η ενημέρωση είναι ανοιχτή στο κοινό.

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου
Κωνσταντίνος Γκοτσίδης

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αποστολία Σαρακινούδη: Η πρόεδρος που κρατά ζωντανό τον «Ατρόμητο» Ασπρονερίου Διδ/χου!

Η νεολαία που αρνείται να αφήσει τον τόπο της και παίζει για την φανέλα του χωριού της Μια ξεχωριστή εκλογή ανέδειξαν...

More Articles Like This