ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ

KEPAKY ALEXANDROUPOLHS
Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της ομάδας «Γυναικών Δημιουργικής Απασχόλησης και Εθελοντισμού» του «ΠΟΛΥΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ» Δήμου Αλεξανδρούπολης και σε συνεργασία με τον «Σύλλογο Καρκινοπαθών» θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 20-10-2015 και ώρα 10 το πρωί στην αίθουσα του «ΠΟΛΥΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ», ομιλία με θέμα: «ΕΓΚΑΙΡΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ – ΑΥΤΟΨΗΛΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΤΑΓΧΕΙΡΗΤΙΚΑ».
Ομιλήτριες: Χριστίνα Παναγιωτίδου – Γυναικολόγος, Φιλιώ Καμαργιάννη – Φυσικοθεραπεύτρια.

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Καθυστερεί κι άλλο η νέα Στροφή «Εγνατία»

 Στον «πάγο» η παράδοση του έργου ανάπλασης της παραλιακής ζώνης της Αλεξανδρούπολης - Δόθηκε τρίτη στη σειρά παράταση Για τρίτη...

More Articles Like This