ΟΝΝΕΔ Έβρου: Αντικατέστησε φθαρμένες σημαίες σε σχολεία και εκκλησίες

Με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου η ΟΝΝΕΔ Έβρου πραγματοποίησε αντικατάσταση φθαρμένων σημαιών και δωρεά σε σχολεία και σε φορείς.

Συγκεκριμένα, σε σημεία όπου υπήρχαν φθαρμένες Γαλανόλευκες αντικαταστάθηκαν με καινούργιες. Παράλληλα, δωρήθηκαν βυζαντινές και ελληνικές σημαίες σε εκκλησίες δημογραφικά επιβαρυμένων οικισμών του Έβρου, ενώ σε σχολεία του τόπου μας παραχωρήθηκαν σημαίες των Θρακών επαναστατών.

Η απελευθέρωση του έθνους αποτελεί για εμάς αξιακό φάρο για την πορεία της πατρίδας σε ένα καλύτερο μέλλον. Γι αυτό, προσδοκούμε τις καινούργιες σημαίες σύντομα να ακολουθήσουν οι νέες οικογένειες που θα κάνουν αυτόν τον όμορφο τόπο σπίτι τους. Ελπίζουμε η σημαία των Λαβάρων να αποτελέσει έμπνευση για τους μαθητές και τις μαθήτριες, έτσι ώστε να μάθουν, να αγαπήσουν και να κρατήσουν ζωντανή την ιδιαίτερη παράδοσή μας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα μέλη μας και στους χορηγούς μας, που με την συνδρομή τους έκαναν δυνατή αυτή τη δράση!

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αντέχει ακόμα ο Μαυρόγυπας στη Δαδιά

44 ζευγάρια παρά τις φωτιές, τις δηλητηριάσεις και τις χαμένες φωλιές - Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά τα νέα Σε σταθερά υψηλά επίπεδα...

More Articles Like This