Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ: «Στηρίζουμε όσους δίνουν καθημερινά τον δικό τους αγώνα»

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χριστόδουλος Τοψίδης, συναντήθηκε με τον Ελληνικό Σύλλογο Θαλασσαιμίας, αναγνωρίζοντας τον καθημερινό τους αγώνα και τις ανάγκες των πασχόντων από Μεσογειακή Αναιμία και άλλες αιμοσφαιρινοπάθειες.

Η Περιφέρεια ΑΜΘ στηρίζει έμπρακτα το έργο του Συλλόγου και προωθεί ενεργά την εθελοντική αιμοδοσία.

Στις 23-25 Μαΐου, στην Καβάλα, θα πραγματοποιηθεί ένα σημαντικό επιστημονικό συνέδριο, όπου ειδικοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα συζητήσουν τις εξελίξεις και τις νέες θεραπείες.

«Με πράξεις, όχι με λόγια, είμαστε δίπλα στους ανθρώπους που δίνουν καθημερινά τη δική τους μάχη», σημείωσε ο Περιφερειάρχης.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε φάση ανακαίνισης οι Δημοτικές Τουαλέτες προς το λιμάνι Αλεξανδρούπολης

Έχουν απλωθεί τριγύρω τους προστατευτικά δίχτυα - Την ίδια ώρα, απογοητευτική είναι η εικόνα στις τουαλέτες Φλοίσβου - Όλα...

More Articles Like This