Πρωτιά του 1ου ΓΕΛ Αλεξ/πολης στον τελικό αγώνα για τον Έβρο

Συγχαρητήρια στην ομάδα ποδοσφαίρου του 1ου ΓΕ.Λ Αλεξανδρούπολης για τη νίκη τους στον τελικό αγώνα σε επίπεδο νομού!

Οι μαθητές του σχολείου μας μετά τον σημερινό αγώνα με το 1ο ΓΕ.Λ. Ορεστιάδας είναι πλέον πρωταθλητές νομού και περνούν στην επόμενη φάση σε επίπεδο Περιφέρειας!

Σε διάστημα μόλις δύο εβδομάδων μετά τις γιορτές νίκησαν σε τρεις αγώνες, με το 4ο ΓΕ.Λ. Αλεξανδρούπολης, το Π.ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης και το 1ο ΓΕ.Λ Ορεστιάδας!

Πρόσφεραν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς ένα μοναδικό θέαμα και αγωνίστηκαν δυναμικά μέχρι και το τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων, αλλάζοντας το σκορ, ισοφαρίζοντας με την αντίπαλη ομάδα σε 1-1.

- Advertisement -

Το αποτέλεσμα του αγώνα κρίθηκε στα πέναλτι, όπου η ομάδα αγοριών του σχολείου μας επικράτησε με 3-1 έναντι του σχολείου της Ορεστιάδας κάνοντας την ανατροπή!! Συγχαρητήρια στους μαθητές της σχολικής ομάδας ποδοσφαίρου του 1ου ΓΕ.Λ. Αλεξανδρούπολης Γ. Χρήστο, Λ. Ευάγγελο, Κ. Ιορδάνη, Κ. Μάριο, Α. Ηρακλή, Γ. Νικόλαο, Δ. Αριστοτέλη, Δ. Θεόδωρο, Λ. Κωνσταντίνο, Μ. Δημήτριο Μάριο, Ορ. Χρήστο, Ρ. Νικόλαο, Χ. Χαράλαμπο, Ορ. Κωνσταντίνο, Ούζ. Άνθιμο, Π. Γεώργιο και Π. Νικόλαο!

Ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στην επόμενη φάση!

1ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This