Σε φάση ανακαίνισης οι Δημοτικές Τουαλέτες προς το λιμάνι Αλεξανδρούπολης

Έχουν απλωθεί τριγύρω τους προστατευτικά δίχτυα – Την ίδια ώρα, απογοητευτική είναι η εικόνα στις τουαλέτες Φλοίσβου – Όλα αυτά έπρεπε να είναι ήδη έτοιμα εν μέσω καλοκαιριού

Αλεξανδρούπολη. Μια πόλη που προσελκύει τα τελευταία χρόνια πλήθος τουριστών, Ελλήνων και ξένων. Το φαινόμενο αυξημένης επισκεψιμότητας είναι γνωστό τοις πάσι, και ως εκ τούτου όλες οι υποδομές της πόλης θα έπρεπε να είναι έτοιμες και καθαρές για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο.

Κι όμως… Στην πρωτεύουσα του Έβρου υπάρχει πρόβλημα με τις δημοτικές τουαλέτες. Αυτές που βρίσκονται στον δρόμο προς το λιμάνι φαίνεται πως βρίσκονται σε φάση ανακαίνισης.

Η «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ» έκανε αυτοψία στον χώρο, όπου και παρατήρησε τα πράσινα προστατευτικά δίχτυα που έχουν απλωθεί γύρω από τα δημοτικά WC (τα οποία πέρσι τον Απρίλιο σφράγισε ο δήμος, αφού βρίσκονταν σε άθλια κατάσταση).

- Advertisement -

Προφανώς και τα αρμόδια συνεργεία έχουν αναλάβει δουλειά για να ανακαινίσουν τις τουαλέτες. Ωστόσο, η πληροφορία αυτή δεν επιβεβαιώθηκε από τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων & Καθημερινότητας Δήμου Αλεξανδρούπολης, Γιάννη Ναϊτίδη, καθώς δεν κατέστη εφικτή η επικοινωνία μαζί του, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές μας.

Αξίζει πάντως να αναφέρουμε πως κατά την διάρκεια του ρεπορτάζ, γίναμε μάρτυρες του παρακάτω συμβάντος. Το καράβι από Σαμοθράκη έχει μόλις φτάσει στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με πλήθος κόσμου. Μία παρέα κατευθύνεται προς τις τουαλέτες του λιμανιού που δε λειτουργούν και όπου δεν υπάρχει κάποια σήμανση για να κατευθύνει τους πολίτες στις άλλες που βρίσκονται εντός του χώρου ανάπλασης κάτω από τον Φάρο.

Έπειτα, λοιπόν, επισκεφθήκαμε και τις Δημοτικές τουαλέτες στον Φλοίσβο, στις οποίες ναι, μεν, τα παράθυρα είναι μεν ανοιχτά, αλλά οι πόρτες είναι κλειδωμένες. Παράλληλα, δεν υπάρχει κάποια πινακίδα που να ενημερώνει αν οι τουαλέτες ανοίγουν σε συγκεκριμένες ώρες.

Όπως και να ‘χει, εκεί η κατάσταση είναι απογοητευτική από την άποψη με τα συνθήματα εντός του χώρου των WC, αλλά και με την εικόνα εγκατάλειψης τριγύρω…

Και όλα αυτά, εν μέσω θέρους, με πάρα πολλούς τουρίστες να περιδιαβαίνουν καθημερινά την παραλιακή λεωφόρο της Αλεξανδρούπολης. Κανονικά, έπρεπε ήδη όλα να είναι έτοιμα και καθαρά στις Δημοτικές τουαλέτες, και όχι λίγο πριν έρθει ο Ιούλιος να γίνεται συζήτηση για αυτές.

Πάντως, πέρα από τις χημικές τουαλέτες που λειτουργούν σε δύο σημεία (αυτές εντοπίσαμε), στην Στροφή Εγνατία και στο αλσύλλιο που γίνεται κάθε εβδομάδα η Λαϊκή Αγορά, δεν υπάρχει κάποιο άλλο σημείο που θα μπορούσε κάποιος επισκέπτης ή μόνιμος κάτοικος να χρησιμοποιήσει με αξιοπρέπεια για να κάνει την ανάγκη του.

Μία ωραία ιδέα θα ήταν αυτή που έχει υιοθετήσει το νησί της Ρόδου. Εκεί λειτουργούν σύγχρονες τουαλέτες που ανοίγουν μόνο με αντίτιμο (ιδιαίτερα χαμηλό), που τοποθετεί ο ενδιαφερόμενος στον κερματοδέκτη. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται η καθαριότητα και ο σεβασμός του χώρου και εξοικονομούνται χρήματα για τη συντήρηση των τουαλετών.

Μαρίνα Κωστοπούλου

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Μην απορείτε μετά…

Γράφει η Μαρίνα Κονδύλη Περνούσα πριν από αρκετές ημέρες, έξω από την αυλή ενός δημοτικού σχολείου της Αλεξανδρούπολης. Ήταν αργά...

More Articles Like This