Συνάντηση με τον Πρόεδρο της ΕΟΠΕ

epo

Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτη 19/11/2014, στην Αλεξανδρούπολη, συνάντηση του Προέδρου της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πετοσφαίρισης, κυρίου Αχιλλέα Μαυρομάτη, με Προέδρους και εκπροσώπους Σωματείων της Περιφέρειάς μας.

Ο κύριος Μαυρομάτης, έκανε μια γενική ενημέρωση, για όλα τα θέματα που αφορούν το ελληνικό βόλεϊ, τις σχέσεις της Ε.Ο.ΠΕ. με τις Ενώσεις και με τα Σωματεία, καθώς και τον τρόπο λειτουργίας της Ομοσπονδίας που εναρμονίζεται στις νέες συνθήκες που επικρατούν το τελευταίο διάστημα στο χώρο του αθλητισμού.

Από την Ένωση και τους εκπροσώπους των Σωματείων, τέθηκαν συνοπτικά τα θέματα που τους απασχολούν, με τον Πρόεδρο της Ε.Ο.ΠΕ., να δεσμεύεται στην διεξοδική συζήτησή τους, στην προσεχή του επίσκεψη στην περιοχή μας, σε σύντομο χρονικό διάστημα.

- Advertisement -

Αξίζει να σημειωθεί, η δέσμευση του Προέδρου, να βοηθήσει με όποιο τρόπο του ζητηθεί, στην υλοποίηση της πρότασης που κατέθεσε ο Πρόεδρος του Εθνικού Αλεξανδρούπολης κύριος Μανωλης Βουκουρεσλής και έτυχε της σύμφωνης γνώμης όλων των παρισταμένων, για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες  προκειμένου η Αλεξανδρούπολη να αποκτήσει ένα δικό της, σύγχρονο, «ΣΠΙΤΙ του ΒΟΛΕΪ».

Η Ένωση Σωματείων Πετοσφαίρισης Θράκης – Ανατολικής Μακεδονίας (και Σερρών), ως κεντρικός εκφραστής του βόλεϊ της Βορειοανατολικής Ελλάδας, δηλώνει ότι θα υποστηρίξει με όποια δυνατότητα έχει, αυτή την πρόταση, καλώντας από τώρα όλους τους φορείς της περιοχής, να αναλάβουν τις πρωτοβουλίες που τους αναλογούν.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Το κομμένο καβάκι: Μικρές ιστορίες για τις γυναίκες της Θράκης

Από την ζωγράφο Ελένη Πεχλιβάνη - Επιμέλεια έκθεσης: Ίρις Κρητικού Προσωπικές και συλλογικές μνήμες προσφυγιάς, απώλειας και ριζών διερευνά η...

More Articles Like This