Τα Χελιδονίσματα της Θράκης από το Μουσικό Γυμνάσιο Αλεξ/πολης στον Δήμαρχο Ευαγ. Λαμπάκη

mousiko_gymnasio mousiko_gymnasio2

Τον ερχομό της Άνοιξης ανήγγειλαν στο Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης, κ. Ευάγγελο Λαμπάκη, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Μουσικού Γυμνασίου συνοδευόμενοι από τη Διευθύντρια, κα Ελένη Πλακωτή και καθηγήτριες του σχολείου τους τραγουδώντας τα Χελιδονίσματα της Θράκης, που είναι τα παραδοσιακά κάλαντα της Άνοιξης.

Ο κ. Λαμπάκης αφού ευχαρίστησε τα παιδιά για την παρουσία τους στο Δημαρχείο, τόνισε ότι η διατήρηση των ηθών και εθίμων της πατρίδας μας είναι πολύ σημαντική από νέους ανθρώπους και ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή και ευχήθηκε στους μαθητές και τις μαθήτριες του Μουσικού Γυμνασίου η άνοιξη να φωλιάσει μέσα στην καρδιά τους και το σημερινό χαμόγελο να λάμπει στο πρόσωπό τους και στο μέλλον, όταν ως πολίτες θα κληθούν να αναλάβουν διαφορετικούς ρόλους στην κοινωνία.

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This