Τα Χριστουγεννιάτικα έλατα βρήκαν νέα θέση στην γη της Αλεξανδρούπολης

Τα φυσικά χριστουγεννιάτικα έλατα πλέον από το γιορτινό βρέθηκαν στο φυσικό τους σπίτι!

«Με πολλή φροντίδα, μεταφυτεύτηκαν στην αυλή του 6ου Πειραματικού Γυμνασίου, έξω από το Β’ ΚΑΠΗ, στο κολυμβητήριο, στο παρκάκι ΚΕΓΕ και στον εξωτερικό χώρο του Πολυκοινωνικού δίνοντας ζωή και ομορφιά στους χώρους μας. Έτσι, συνεχίζουμε να σεβόμαστε το περιβάλλον και να καλλιεργούμε τη συνείδηση της βιωσιμότητας, δείχνοντας στα παιδιά την αξία της φροντίδας της φύσης. Ας τα φροντίσουμε όλοι μαζί, ώστε να μεγαλώσουν και να στολίζουν τον χώρο μας για πολλά χρόνια!», αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Δήμου Αλεξανδρούπολης.

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Η ΕΛ.ΑΣ. άνοιξε διάλογο για την εφηβεία στην Κομοτηνή

Δημήτρης Γαλαμάτης: «Αυτή την Αστυνομία χρειαζόμαστε» Ο Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, Δημήτρης Γαλαμάτης, παρακολούθησε πριν από λίγες ημέρες την ημερίδα...

More Articles Like This