Το πρώτο φορτίο ήλθε αλλά πρόσδεση με τον αγωγό δεν έγινε

Το Δεξαμενόπλοιο παραμένει δεμένο στο Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, γιατί δεν κατέστη ακόμη δυνατή η σύνδεση του FSRU με τον υποθαλάσσιο Αγωγό Αερίου

Καθυστερήσεις παρατηρούνται στο FSRU Αλεξανδρούπολης, που ίσως ρίξουν πίσω χρονικά και την έναρξη της Εμπορικής λειτουργίας του.

Στις 20 Ιανουαρίου 2024, κατάπλευσε στην Αλεξανδρούπολη το Δεξαμενόπλοιο που μεταφέρει το πρώτο φορτίο Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου.

Το πλοίο όμως, δεν έδεσε δίπλα στο «ALEXANDROUPOLIS» για να ξεφορτώσει, αλλά βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες της Εφημερίδος μας, δεμένο στο Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

- Advertisement -

Και ο λόγος είναι ότι μετά την διαδικασία της Αγκυροδεσίας, λόγω των καιρικών συνθηκών, δεν κατέστη δυνατή η σύνδεση του Σκάφους με τον υποθαλάσσιο Αγωγό, που μεταφέρει το Αέριο στις εγκαταστάσεις του χερσαίου συστήματος.

Αναμένεται η βελτίωση του καιρού, η μείωση των Ανέμων για να προχωρήσει και αυτή η διαδικασία σύνδεσης.

Αυτά για να είστε, διαβάζοντας την «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ», μέσα στα πράγματα.

Σ.Κ.

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Πνιγμοί: Οι ειδικοί προειδοποιούν για τους κινδύνους της θάλασσας για την τρίτη ηλικία

Τι δήλωσε στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ ο Επίκουρος Καθηγητής Παθολογίας στο ΠΓΝΑ, Βασίλης Πετράκης Δύο ηλικιωμένοι άνθρωποι έχασαν την ζωή τους σε...

More Articles Like This