Δημιουργία Μελισσοκομικού Πάρκου στο Τρίγωνο

Έγινε σχετική συζήτηση στο Δημαρχείο Ορεστιάδος

Πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Ορεστιάδας συνάντηση με επιτροπή αποτελούμενη από τους καθηγητές του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του ΔΠΘ, κ. Απόστολο Κανταρτζή και κ. Γαρύφαλλο Αραμπατζή, καθώς και τον εκπρόσωπο του Μελισσοκομικού Συλλόγου Βορείου Έβρου, κ. Ρωσίδη Χρήστο.

Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η πρόταση του Δήμου για τη δημιουργία Μελισσοκομικού Πάρκου στη Δημοτική Ενότητα Τριγώνου, ένα έργο που θα στηρίξει τον τοπικό κλάδο της μελισσοκομίας, θα προστατεύσει το περιβάλλον και θα δώσει ώθηση στην οικονομία της περιοχής μας!

Ο Δήμαρχος εξέφρασε την πλήρη στήριξη του Δήμου και δεσμεύτηκε για τη διερεύνηση όλων των δυνατοτήτων υλοποίησης. Η συνεργασία Δήμου, Πανεπιστημίου και μελισσοκόμων ανοίγει νέους δρόμους για την ανάπτυξη του τόπου μας.

Monday, June 22, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This