Τέσσερα χρυσά μετάλλια και ένα ασημένιο για τον Εβρίτη Γιώργο Αλλοίμονο

Έλαβε μέρος στο 32ο πρωτάθλημα Στίβου Βετεράνων αθλητών, με τη συμμετοχή 12 κρατών

Στις 31/08 και 1, 2 και 3 Σεπτεμβρίου 2023, διεξήχθη στο Εθνικό Στάδιο της Σμύρνης (ATATURK), με επιτυχία το 32ο Πρωτάθλημα Στίβου Βετεράνων αθλητών, με συμμετοχή 12 κρατών.

Στο συγκεκριμένο Πρωτάθλημα, συμμετείχε και ο 82χρόνος αθλητής του Συλλόγου Βετεράνων αθλητών Αλεξανδρούπολης, Ταξίαρχος ΕΛ.ΑΣ. ε.α. Αλλοίμονος Γεώργιος, σε πέντε αγωνίσματα: 800μ, 1.500μ, 5.000μ βάδην και 4×100μ. σκυταλοδρομία και απέσπασε τέσσερις πρώτες νίκες και μια δεύτερη στα 1.500μ. στην κατηγορία του.

Επίσης, στο ανώτερο Πρωτάθλημα, συμμετείχε στα ίδια ανωτέρω αγωνίσματα ο συναθλητής του και συμπατριώτης του, από την Καλαμάτα, ο 90χρόνος Πολυνίκης Βετεράνος αθλητής, κάτοχος Βαλκανικών Δούσης Παναγιώτης, ο οποίος απέσπασε πέντε πρώτες νίκες στην κατηγορία του.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This