Αγιασμός για το Λύκειο Ελληνίδων Ορεστιάδος

Το Λύκειο Ελληνίδων Ορεστιάδας τέλεσε την Κυριακή, τον Αγιασμό για την νέα Λυκειακή χρονιά!

«Ευχαριστούμε την Αντιπεριφερειάρχη πολιτισμού & οικονομικών κ Φανή Μπαχαρίδου, την Αντιδήμαρχο πολιτισμού κα. Ευαγγελία Μπραϊκούδη και όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους. Ευχαριστούμε τις χορεύτριές μας για τα ωραία εδέσματα που με μεράκι και φαντασία έφτιαξαν, για να προσφέρουμε έναν πλούσιο μπουφέ στους καλεσμένους μας. Ευχόμαστε Καλή Λυκειακή Χρονιά με υγεία, δημιουργία και πολλές εκδηλώσεις!», ανέφερε σχετική ανακοίνωση του Λυκείου Ελληνίδων Ορεστιάδος.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This