Δεν φεύγει το ATM από τον Πεντάλοφο

Ύστερα από παρέμβαση προς την Τράπεζα Πειραιώς του Δημάρχου Ορεστιάδος, κ. Βασίλη Μαυρίδη – Δικαιώνονται οι κάτοικοι  

O Δήμαρχος Ορεστιάδας, μετά τη γνωστοποίηση σε αυτόν στις 29/10/2017 της απόφασης για την απομάκρυνση του ΑΤΜ της τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣ που βρίσκεται στο χωρίο Πεντάλοφο, πραγματοποίησε συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή της τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣ, στον οποίο ανέπτυξε τα επιχειρήματά του για την άρση της απόφασης απομάκρυνσής του.

Ακολούθησε επικοινωνία με την βοηθό Γενική Διευθύντρια Βορείου Ελλάδος, η οποία, αφού κατανόησε πλήρως την επιχειρηματολογία του, προέβη στις κατάλληλες ενέργειες, ώστε σήμερα επίσημα να έχουμε την άρση της απόφασης αυτής, διατηρώντας το ΑΤΜ στην τοπική κοινότητα Πενταλόφου.

- Advertisement -

Κλείνοντας, ο Δήμαρχος ευχαριστεί θερμά τον Περιφερειακό Διευθυντή της τράπεζας Πειραιώς κύριο Τσελεντάκη Θρασύβουλο και τη βοηθό Γενική Διευθύντρια Βορείου Ελλάδος κυρία Σεκέρη Αναστασία, οι οποίοι για άλλη μια φορά επιβεβαίωσαν εμπράκτως την άριστη και αγαστή συνεργασία ανάμεσα στο Δήμο Ορεστιάδας και την Τράπεζα Πειραιώς.

Τέλος, ο Δήμαρχος επικροτεί τη δυναμικότητα των κατοίκων του Πενταλόφου, με την οποία διεκδικούν τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για το ακριτικό μας χωριό, σημειώνοντας ότι ενωμένοι με τους εκπροσώπους του θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης μπορούν να επέλθουν άμεσα και αποτελεσματικότερα τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα, πάντοτε με γνώμονα το καλό του τόπου μας.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This