Κατανυκτική ατμόσφαιρα στον Μέγα Εσπερινό στο εκκλησάκι του Δέλτα Έβρου

Την Κυριακή πραγματοποιήθηκε σε κλίμα κατάνυξης και ευλάβειας ο μέγας εσπερινός στο εκκλησάκι μας στο Δέλτα του Εβρου με συμμετοχή των μελών του συλλόγου και φίλων.

Με την βοήθεια των ιερέων Πάτερα Απόστολο και πάτερα Χριστόδουλου, που τους χρωστάμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πρωτοβουλία τους και την αγάπη τους.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Κο Άνθιμο για την στήριξη του.

Σύλλογος Αινήσιο Δέλτα Έβρου

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This