Μπράβο στους αιμοδότες

Μπράβο μεγάλο μπράβο

σε όσους δίνουν αίμα

έχουν στο κεφάλι τους

- Advertisement -

ένα μεγάλο στέμμα.

 

Να είναι υπερήφανοι

σ’ αυτήν την κοινωνία

αίμα που δίνουν ταχτικά

στην κάθε αιμοδοσία.

 

Είναι πράγμα ευγενικό

όσοι αυτό το κάνουν

σώζουν ανθρώπινες ζωές

και τίποτα δεν χάνουν.

 

Ίσως να σώσουν κάποτε

και πρόσωπο δικό τους

δεν είναι και παράξενο

τον ίδιο τον εαυτό τους.

 

Πρέπει να γνωρίζουμε

και να το ξέρουν όλοι

απ’ το μικρότερο χωριό

ως την μεγάλη πόλη.

 

Αίμα να δίνουμε συχνά

χωρίς φόβο και άγχος

είναι μια πράξη όμορφη

δεν είναι διόλου λάθος.

 

Ας το σκεφτούμε πια λοιπόν

κι ας μην αδιαφορούμε

αίμα να δίνουμε συχνά

όσοι το μπορούμε.

 

Πρέπει ο καθένας μας

να κάνει αυτήν την πράξη

έτσι μόνον όλοι μας

θα είμαστε εντάξει.

 

Θα ήθελα να συγχαρώ

αυτούς που διοργανώνουν

αυτήν την δύσκολη δουλειά

τον κόσμο για να σώνουν.

 

Συγχαρητήρια θερμά

για τη δουλειά τους τη μεγάλη

να είναι υπερήφανοι

ψηλά με το κεφάλι.

 

Στέλιος Ντουρανίδης

Σπήλαιο Ορεστιάδος

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλλάζει όψη το Σουφλί: Χρηματοδότηση 172.000 ευρώ για νέους χώρους αναψυχής και πράσινο

Παρεμβάσεις με υπαίθρια γυμναστήρια, χώρους για πινγκ-πονγκ και σκάκι, φωτισμό LED και σύγχρονο αστικό εξοπλισμό Εγκρίθηκε με Απόφαση του Πράσινου...

More Articles Like This