Ξεκίνησε το ABDULHAMID την πρώτη γεώτρηση

Το μεγάλο Τουρκικό πλωτό γεωτρύπανο επιχειρεί στα 55 χιλιόμετρα από τις ακτές της Αττάλειας

Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, Φατίχ Ντονμέζ, σε ανάρτηση του στο Twitter, το τέταρτο γεωτρύπανο «Abdulhamid Han», που έβγαλε η Τουρκία στη Μεσόγειο, άρχισε τις γεωτρήσεις στο πηγάδι Yorukler-1.

Ο Ντονμέζ ανέφερε στην ανάρτησή του ότι «το γεωτρύπανο Abdulhamid Han ξεκίνησε σήμερα την πρώτη του γεώτρηση στο Γιορουκλέρ – 1. Είμαστε αποφασισμένοι να δώσουμε συνέχεια στα χαρμόσυνα νέα από την Μαύρη Θάλασσα, με νέα καλά νέα στη Μεσόγειο αυτή τη φορά. Με τον ιδρώτα των μηχανικών μας και τις προσευχές του έθνους μας, ας είναι η τύχη του πλοίου μας καλή και η γεώτρησή του καρποφόρα».

Το νέο τουρκικό γεωτρύπανο στάλθηκε στον πρώτο σταθμό της αποστολής του, 55 χιλιόμετρα από τις ακτές της Αττάλειας, στις 9 Αυγούστου.

- Advertisement -

pronews.gr

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Καλοκαιρινή συναυλία της Φιλαρμονικής Δήμου Αλεξανδρούπολης στον Φάρο

Η Φιλαρμονική Δήμου Αλεξανδρούπολης, σας προσκαλεί στην καλοκαιρινή της συναυλία το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 20:30, μπροστά στον Φάρο. Αγαπημένες...

More Articles Like This