Οι μελετητές του κυκλοφοριακού προβλήματος της Αλεξανδρούπολης, σκέφθηκαν να βάλουν έναν μετρητή, για να μάθουμε πόσα ποδήλατα περνούν την ημέρα από τους ποδηλατοδρόμους; – Αλαλούμ με την στάθμευση των μοτοποδηλάτων
Σε εξέλιξη βρίσκεται η εκπόνηση της κυκλοφοριακής μελέτης της Αλεξανδρούπολης και μάλιστα από την προσεχή Δευτέρα, θα διατίθεται σε ηλεκτρονική μορφή το ερωτηματολόγιο, το οποίο έχει συντάξει η ανάδοχος εταιρεία και στο οποίο καλούνται οι δημότες της Αλεξανδρούπολης να απαντήσουν, ώστε το μελετητικό γραφείο να προβεί στις απαραίτητες παρεμβάσεις, και η πρωτεύουσα του Έβρου, να αποκτήσει ανάσα στο κυκλοφοριακό της πρόβλημα.
Εμείς οι παρεπιδημούντες την Ιερουσαλήμ, γνωρίζουμε πολύ καλά τα αίτια που προκαλούν κάθε λίγο και λιγάκι τα μποτιλιαρίσματα στην κυκλοφορία οχημάτων στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης.
Το θέμα είναι να αντιληφθούν τις αιτίες και οι μελετητές που φιλοδοξούν να επιλύσουν τα κυκλοφοριακά προβλήματα της Αλεξανδρούπολης.
Κατ’ αρχάς πρέπει να τονίσουμε ότι η Αλεξανδρούπολη είναι μια νέα πόλη με θαυμάσια ρυμοτομία και σε επίπεδη έκταση.
Δυστυχώς απερίσκεπτες και επιπόλαιες αποφάσεις μας οδήγησαν στο σημερινό κυκλοφοριακό κομφούζιο.
Δεν είναι μόνον η αύξηση του αριθμού των Ι.Χ. αυτοκινήτων, ούτε η έλλειψη χώρων στάθμευσης.
Είναι και οι ανόητες παρεμβάσεις που έχουν γίνει με την κατασκευή των ποδηλατοδρόμων.
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως όταν “στον λαιμό του μπουκαλιού” μπροστά στο παλαιό νοσοκομείο δημιουργείται πρόβλημα, σταματά η κυκλοφορία στην διασταύρωση της Λεωφόρου Δημοκρατίας με την οδό 14η Μαΐου.
Όταν ξεκίνησε πριν από ένα περίπου μήνα η καταγραφή του κυκλοφοριακού φόρτου, τοποθετήθηκαν καλώδια στην κεντρική λεωφόρο.
Άραγε σκέφθηκε κανείς να τοποθετήσει τέτοια καλώδια – μετρητές και στους ποδηλατοδρόμους, για να μάθουμε πόσα ποδήλατα την ημέρα κινούνται από αυτούς;
Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ, από την πρώτη στιγμή της κατασκευής τους, στάθηκε αντίθετη στους ποδηλατοδρόμους όπως σχεδιάσθηκαν και κατασκευάσθηκαν υπερυψωμένοι με εξαιρετικά υψηλό κόστος (γιατί άραγε;) λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας της Αλεξανδρούπολης.
Οι Δημοτικές παρατάξεις είχαν τις… επιλεκτικές οικολογικές ευαισθησίες τους και όλες έβαζαν στην προμετωπίδα τους, τους ποδηλατοδρόμους.
Πριν από 30 χρόνια ίσως να είχαν δίκιο.
Σήμερα όμως στην Αλεξανδρούπολη κυκλοφορούν… πέντε ποδήλατα και 30.000 (ίσως και πολύ περισσότερα) μηχανάκια.
Που συνωθούνται στους δρόμους, ενώ κλέβουν πολύτιμες θέσεις στάθμευσης για τα Ι.Χ. που πληρώνουν οι ιδιοκτήτες τους τα “κερατιάτικα” για τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, ασφάλιστρα, τεκμήρια κ.λπ., κ.λπ.
Γι’ αυτό λοιπόν οι κ.κ. μελετητές καλούνται να δώσουν, μεταξύ των άλλων και λύση για το θέμα των μοτοποδηλάτων.
Που θα σταθμεύουν, χωρίς να μπλέκονται με τα Ι.Χ. αυτοκίνητα, πως θα κινούνται και πως θα εναρμονισθούν στο κυκλοφοριακό, του κέντρου της πόλης;
Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ δεν τελειώνει σήμερα με το κυκλοφοριακό της Αλεξανδρούπολης.
Θα κάνουμε και εμείς τις προτάσεις μας δημόσια και υπεύθυνα, ελπίζοντας ότι θα ληφθούν υπ’ όψιν από το μελετητικό γραφείο.
Η εξίσωση του κυκλοφοριακού δεν λύνεται εύκολα.
Ζητείται απλώς η επίκληση της λογικής για να βελτιωθούν λίγο τα πράγματα.
Σ.Κ.