15 ιερείς παραμένουν χωρίς… εμβολιασμό

Από τους 80 στην Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης – «Υπάρχει δισταγμός», λέγει ο Μητροπολίτης κ.κ. Άνθιμος

«Δεκαπέντε από τους ογδόντα ιερείς της Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως Τραϊανουπόλεως και Σαμοθράκης είναι ανεμβολίαστοι» δήλωσε σήμερα στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο Μητροπολίτης κ. Άνθιμος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο εμβολιασμός προχωρεί κανονικά υπήρξε αρχικά ένας δισταγμός , ήταν και ορισμένοι πνευματικοί που επηρέασαν και κακώς τον κόσμο, αλλά εμείς προσπαθούμε να καλύψουμε τα ποσοστά ανεμβολίαστων, εκτός από ορισμένους ιερείς που για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορούν να κάνουν το εμβόλιο».

 ertnews.gr

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Μήνυμα Αρχηγού Ελληνικής Αστυνομίας για τη Διεθνή Ημέρα κατά της παράνομης χρήσης και διακίνησης ναρκωτικών

Η καθιέρωση της 26ης Ιουνίου από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, ως Διεθνούς Ημέρας κατά της παράνομης χρήσης και διακίνησης...

More Articles Like This