15 ιερείς παραμένουν χωρίς… εμβολιασμό

Από τους 80 στην Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης – «Υπάρχει δισταγμός», λέγει ο Μητροπολίτης κ.κ. Άνθιμος

«Δεκαπέντε από τους ογδόντα ιερείς της Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως Τραϊανουπόλεως και Σαμοθράκης είναι ανεμβολίαστοι» δήλωσε σήμερα στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο Μητροπολίτης κ. Άνθιμος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο εμβολιασμός προχωρεί κανονικά υπήρξε αρχικά ένας δισταγμός , ήταν και ορισμένοι πνευματικοί που επηρέασαν και κακώς τον κόσμο, αλλά εμείς προσπαθούμε να καλύψουμε τα ποσοστά ανεμβολίαστων, εκτός από ορισμένους ιερείς που για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορούν να κάνουν το εμβόλιο».

 ertnews.gr

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

ΝΟ ΑλεξανδρούποληςΠόλο: Με θετικό πρόσημο και πολύτιμες εμπειρίες ολοκληρώθηκαν οι υποχρεώσεις της Κ16

Με απολογισμό δύο νίκες και μία ήττα στη Bronze League, έπεσε η αυλαία των φετινών αγωνιστικών υποχρεώσεων για τα...

More Articles Like This