Κοπή πίτας του Σωματείου Συνταξιούχων ΟΑΕΕ Αλεξανδρούπολης

prwtopita_2016

Στις 24 Ιανουαρίου 2016, σε μία κατάμεστη αίθουσα γνωστού ξενοδοχείου της πόλης μας το Σωματείο μας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα. Ένα Σωματείο με πλούσια συνδικαλιστική και πολιτιστική δράση.

Μετά την κοπή της πίτας ακολούθησε πλούσιο γεύμα με άφθονο κρασί και ζωντανή μουσική.

Ο Πρόεδρος του Σωματείου μας κ. Πανταζίδης Κώστας στην ομιλία του αναφέρθηκε στις δράσεις του Σωματείου κατά τη διάρκεια του έτους και στα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνταξιούχοι του ΟΑΕΕ.

- Advertisement -

Στο τέλος όλα τα μέλη έφυγαν ενθουσιασμένα ευχόμενοι και του χρόνου να είμαστε όλοι γεροί.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Χιλιάδες θεατές τίμησαν τη μνήμη του Χρόνη Αηδονίδη στον Λυκαβηττό

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και θερμή ανταπόκριση από το κοινό πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού...

More Articles Like This