Καταγραφή αιτημάτων και αναγκών του Νοσοκομείου Διδυμοτείχου

Από τον Περιφερειάρχη Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης

Με στόχο την ενημέρωση, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Χριστόδουλος Τοψίδης, πραγματοποίησε επίσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου.

Αναλυτικότερα, δήλωσε σχετικά:

«Η στήριξη των δομών Υγείας σε όλη την Περιφέρεια, αποτελεί για την Διοίκησή μας προτεραιότητα και βασικό στόχο. Επιθυμούμε να έχουν όλοι οι πολίτες πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας και έχουμε την διάθεση να συνδράμουμε τα μέγιστα προς αυτή την κατεύθυνση. Πρόσφατα είχαμε μία συνάντηση με την Διοίκηση και εκπροσώπους του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού του Νοσοκομείου Διδυμοτείχου, στην οποία καταγράψαμε αιτήματα και ανάγκες, ώστε να δρομολογήσουμε άμεσα λύσεις, πάντα όμως στο μέτρο των δυνατοτήτων μας. Η Διοίκησή μας, έχει θέσει εξ αρχής τον άνθρωπο στο επίκεντρο και υπηρετούμε αυτόν το στόχο με κάθε διαθέσιμο μέσο».

Monday, June 22, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Το ΔΕΗ 3×3 Street Basketball συνεχίζει το ταξίδι του στην Ελλάδα με επόμενο σταθμό την Ξάνθη

Το ΔΕΗ 3x3 Street Basketball, η μεγάλη μπασκετική γιορτή του 3x3, έρχεται στις 27 και 28 Ιουνίου στην Ξάνθη...

More Articles Like This