Κατανυκτική ατμόσφαιρα στον Μέγα Εσπερινό στο εκκλησάκι του Δέλτα Έβρου

Την Κυριακή πραγματοποιήθηκε σε κλίμα κατάνυξης και ευλάβειας ο μέγας εσπερινός στο εκκλησάκι μας στο Δέλτα του Εβρου με συμμετοχή των μελών του συλλόγου και φίλων.

Με την βοήθεια των ιερέων Πάτερα Απόστολο και πάτερα Χριστόδουλου, που τους χρωστάμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πρωτοβουλία τους και την αγάπη τους.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Κο Άνθιμο για την στήριξη του.

Σύλλογος Αινήσιο Δέλτα Έβρου

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This