Αγιασμός για το Λύκειο Ελληνίδων Ορεστιάδος

Το Λύκειο Ελληνίδων Ορεστιάδας τέλεσε την Κυριακή, τον Αγιασμό για την νέα Λυκειακή χρονιά!

«Ευχαριστούμε την Αντιπεριφερειάρχη πολιτισμού & οικονομικών κ Φανή Μπαχαρίδου, την Αντιδήμαρχο πολιτισμού κα. Ευαγγελία Μπραϊκούδη και όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους. Ευχαριστούμε τις χορεύτριές μας για τα ωραία εδέσματα που με μεράκι και φαντασία έφτιαξαν, για να προσφέρουμε έναν πλούσιο μπουφέ στους καλεσμένους μας. Ευχόμαστε Καλή Λυκειακή Χρονιά με υγεία, δημιουργία και πολλές εκδηλώσεις!», ανέφερε σχετική ανακοίνωση του Λυκείου Ελληνίδων Ορεστιάδος.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Η Αλεξανδρούπολη στον χάρτη της Ευρώπης

Κόμβος του μεγάλου άξονα μεταφορών Μαύρης Θάλασσας-Αιγαίου Η 3η συνάντηση για την ανάπτυξη του Ευρωπαϊκού Άξονα Μεταφορών Μαύρης Θάλασσας-Αιγαίου, πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο...

More Articles Like This