Κατσίκες πυροσβέστες!

Το διάβασα με πολλή έκπληξη σε μια εφημερίδα,

και πράγματι απόρησα, που πρώτη φορά το είδα.

Ως οι καλοί πυροσβέστες, κατσίκες να προτείνονται,

κι όλοι οι υπηρεσιακοί γι αυτό, να διατείνονται! 

- Advertisement -

Συμβαίνει στην Καλιφόρνια, ναι στην Αμερική,

στη μάχη κατά της πυρκαγιάς,   βάζουνε για βοσκή,

κατσίκες να τρων τα φυτά, που ‘ναι η καύσιμη ύλη,

τους θάμνους, τα ξερόχορτα, κι όλη την χλωροφύλλη. 

Αφού,  έχουν   πλεονέκτημα, να σκαρφαλώνουν σε πλαγιές,

τις   απρόσιτες στον άνθρωπο και στις βουνοκορφές,

  και κάνουν   αντιπυρικές ζώνες με   ευκολία.

Γι  αυτό, τις βάζουν στη βοσκή. Έχουν την πανοπλία!

Κι αλήθεια, δίχως προτροπή, ούτε με βιά μεγάλη,

οι κατσίκες κάνουν τη δουλειά, που δεν την κάνουν άλλοι.

Αλλά  γιατί,   οι ειδικοί   δεν βλέπουν την ιδέα,

οι αίγες να χρησιμοποιηθούν κι εδώ; Δεν θα ‘ναι πιο ωραία;

Α. Παπατριανταφύλλου

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Η Ελλάδα πάσχει από αυχενικό σύνδρομο – Η Τουρκία είναι μια χώρα προσκολλώμενη

του Χρήστου Κηπουρού Όταν οι μεγάλοι παίκτες (ΗΠΑ, Ινδία, Ευρώπη, Κίνα) σχεδιάζουν νέους εμπορικούς δρόμους με χάρτες και την αφήνουν...

More Articles Like This